Najčešća pitanja korisnika kupona

+ Moram li biti registiran/a na ŠaljiDalje kako bih kupio/la?

Da, prije kupovine morate se registrirati kako bismo vam na vašu e-mail adresu mogli poslati obavijest o stanju vaše narudžbe.

+ Kako kupiti kupon?

Potrebno je registrirati se na našim stranicama u gornjem desnom izborniku "Registriraj se". Ukoliko ste već registrirani potrebno je prijaviti se u gornjem desnom izborniku "Prijavi se".

Registracija korisnika

Odaberite ponudu i kliknite na gumbić "Kupi". Potom u košarici s desne strane odaberete "Završi narudžbu" i slijedite daljnje korake. 

Potvrdu narudžbe dobit ćete na e-mail adresu. Ukoliko plaćate virmanom (internet bankarstvom, općom uplatnicom) upute za plaćanje dobit ćete na e-mail adresu koju ste upisali prilikom registracije. 

+ Gdje se nalaze moji kuponi?

Kuponi nisu na vašem e-mailu, već na našoj internetskoj stranici. Prijavite se svojim korisničkim podacima u izborniku "Prijavi se" (gore desno) i odaberite izbornik "Moji kuponi" u gornjem desnom kutu stranice.

Moji kuponi

S lijeve strane otvorit će vam se izbornik s kuponima. U izborniku "Rezervirani kuponi" nalaze se sve dok ne zaprimimo Vašu uplatu, a po primitku uplate kuponi prelaze u izbornik "Kupljeni kuponi". Isprintajte ga tako da kliknete na ikonicu printera i pokažete ga prilikom korištenja usluge.

Kuponi

Jedinstveni kod kupona također možete očitati tako da kliknete na ikonicu printera. 

image

+ Kako mogu platiti uslugu?

Internet bankarstvom, općom uplatnicom i kreditnim karticama American Express, Master Card, Maestro, Visa i Diners.

+ Kako radi ŠaljiDalje.hr?

Svakoga dana donosimo vam neku uslugu ili proizvod uz popust od 50 do 100%. Da bi uslugu vrijedila uz veliki popust potreban je minimalan broj kupaca.

+ Uplatila sam kupon prije par dana, gdje je pobogu moj kupon do sad?

Administratoru ponovno nismo dali plaću pa je odbio raditi. Nevjerojatno, on bi još i plaću! No ne brinite, kroz 10-ak dana možda ćemo naći novoga pa ćemo riješiti problem. Šala... Vaš kupon nismo proknjižili jer još uvijek nismo primili uplatu od banke. I sami znate koliko banke vole naš i Vaš novac, a između ostalog ne rade vikendom, praznikom..., za razliku od nas, običnih smrtnika.crying Ako ste plaćali općim uplatnicama ili internet bankarstvom pošaljite nam skeniranu potvrdu uplate na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. pa ćemo Vam kupon odmah proknjižiti bez obzira na sve.

+ Moram li platiti kakvu naknadu ŠaljiDalje.hr ili članarinu?

Ne, nema nikakvih skrivenih trikova ili detalja skrivenih malim slovima. Plaćate isključivo navedenu uslugu po istaknutoj – sniženoj cijeni?

+ Može li moj muž ili ljubavnik uplatiti kupon umjesto mene i to naravno svojom karticom?

Naravno da može, samo mu svakako napomenite da upiše ispravan poziv na broj koji ćete dobiti na e-mail prilikom kupovine.

+ Što je to minimalan broj kupona?

Ponuda vrijedi isljučivo ako dovoljan broj ljudi kupi istu uslugu.

+ Hoću li dobiti kakvu potvrdu da sam uspješno kupio uslugu?

Da. Prvi ćete put dobiti potvrdu na vašu e-mail adresu da ste izvršili rezervaciju kupovine, a po završetku ponude i ukoliko je prodan minimalan broj kupona na e-mail vam stiže i potrda kupovine sa svim detaljima.

+ Što ako Internet bankarstvo ne prihvaća poziv na broj?

Najčešći razlog neprihvaćanja poziva na broj je kopiranje poziva na broj. Upišite ga ručno bez razmaka viška. Poziv na broj potrebno je ručno unijeti. Svakako isprobajte kombinacije 12, 01, 05 i 12 te ne zaboravite upisati ispravan poziv na broj.

Ako ni to ne pomaže, bacite tolken kroz prozor, promijenite banku, dajte otkaz i odselite se na Bali!

 

+ Mogu li poklanjati kupone?

Naravno! To možete odmah prilikom kupnje kupona ili kasnije. 

Ako poklanjate odmah prilikom kupnje kupona; jednostavno ispod gumbića "Dodaj u košaricu" kliknite na ikonicu poklona. 

Kao poklon

Potom u košarici ponovno kliknite na ikonicu poklona kako biste ispunili detalje tj. ime i prezime te email osobe kojoj poklanjate kupon. 

Detalji poklona